Misiune
Programul de master “Management şi maketing internaţional” se adresează absolvenţilor de studii superioare ce doresc să asimileze noi cunostinţe în domeniul managementului şi marketingului pentru organizaţia care operează la nivel internaţional utilizând metode şi tehnici pedagogice moderne. Obiectivele cursului Programul de Master în Management şi Marketing Internaţional are în vedere pregătirea cursanţilor care doresc să desfăşoare activităţi în firme cu activitate la nivel internaţional.
Limba de predare: Română
Statut Acreditare: Acreditat
Perioadă de studii: 2
Forma de învățământ: IF - cu frecvență
Domeniu: Științe Economice
Domeniu de licență/master: Management
Specializare: Management
Locuri disponibile (total): 50
Locuri disponibile (buget): 16
Locuri disponibile (taxă): 34
Candidați pe loc: 1
Taxă anuală de studii: 5.000 lei
Taxă de înscriere: 250 lei
Perioadă înscrieri: de la 22/07/2022 până la 26/07/2022
Perioadă rezultate: de la 03/08/2022
Perioadă înscrieri: de la 05/09/2022 până la 06/09/2022
Perioadă rezultate: de la 13/09/2022
Denumire document | Observatii |
---|---|
1 Fotografie tip buletin | |
Adeverință medicală | din care să rezulte că posesorul este apt medical |
Buletin sau carte de identitate | |
Certificat de competenţă lingvistică (dacă acesta face parte din lista aprobată de Rectoratul universităţii) | |
Certificat de căsătorie; | |
Certificat de naștere; | |
Declaratie pe propria raspundere privind numarul de ani in care candidatul a beneficiat de alocatie bugetara | |
Declaraţie pe proprie răspundere semnată privind veridicitatea documentelor | |
Documentul care atesta apartenenta la minoritatea roma, dupa caz | |
Documentul care atesta apartenenta la sistemul pentru protectie sociala, dupa caz | |
Documentul care sa certifice scutirea de la plata taxei de inscriere, dupa caz | |
Dovada plăţii taxelor de admitere, prin ordin de plată, scanată, inclusiv dovada scutirii sau reducerii de taxă, dacă este cazul |
Anul 1 |
---|
Firma şi managementul bazate pe cunoştinţe în contextul globalizării |
Economie mondială |
Fundamentele Uniunii Europene |
Comunicarea în afaceri în context Internaţional |
Engleză 1 |
Strategia firmei internaţionale |
Contabilitate internaţională |
Finanţarea afacerilor internaţionale |
Resurse umane internaţionale |
Management întreprenorial internaţional |
Engleză 2 |
Anul 2 |
---|
Managementul proiectelor internaţionale |
Etica afacerilor internaţionale |
Cercetări de marketing internaţional |
Engleza 3 |
Marketing internațional și euro-marketing |
Seminar ştiinţific - Metodologia cercetării |
Etică şi integritate academică |
Simulare de management şi marketing internaţional |
Stagiu pentru elaborarea lucrării de disertație |
Atributele Facultății de Management:
Ce oferim?
Studenți înmatriculați licență: 1.800
Studenți înmatriculați master: 1.400
Cadre didactice: 63
Nr. Mediu Studenți/Cadru didactic: 50
Promovabilitate licență: 82%
Procent continuare studii: 50%
Angajabilitate la 6 luni: 55%
Înfiinţată prin Decret Regal, la 6 aprilie 1913, din iniţiativa lui Nicolae D. Xenopol, Ministrul Industriei şi Comerţului, sprijinit de un grup de tineri economişti formaţi la universităţi prestigioase din Germania, Franţa şi Anglia, Academia de Înalte Studii Comerciale şi Industriale a fost prima instituţie de învăţământ economic superior din România.
Încă de la început s-a confruntat cu mari probleme materiale, lipsa unui local propriu şi recunoaştere din partea instituţiilor universitare. În primele două decenii, A.I.S.C.I. s-a subordonat Ministerului Industriei şi Comerţului, perioada în care a depăşit toate obstacolele materiale, precum şi pe cele privind recunoaşterea sa ca instituţie de învăţământ superior: construcţia Palatului Academiei din Piaţa Lascăr Catargiu, astăzi Piaţa Romana (1924-1926); organizarea doctoratului (1921); un corp profesoral format din personalităţi de prestigiu: Anton Davidoglu, Stanislas Cihoski, I. N. Angelescu, Ion Răducanu, Virgil Madgearu, Victor Slăvescu, Constantin Bungetianu, Andrei Rădulescu, Gheorghe Taşcă, Nicolae Iorga (din 1931), Gromoslav Mladenatz s.a.
Modificările aduse în aprilie 1935 la legea privind funcţionarea A.I.S.C.I. au consfinţit trecerea Academiei în subordinea Ministerului Instrucţiunii Publice. Ministerul Educaţiei Naţionale, prin Legea nr. 299 din 18 august 1947 privind reorganizarea şi transformarea Academiei de Înalte Studii Comerciale şi Industriale şi a Academiei de Studii Cooperatiste din Bucureşti în Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste, face primul pas în vederea schimbărilor pe care le-a cunoscut fosta Academie Comercială. În perioada comunistă, prin Decretul nr. 175 din 3 august 1948, se realizează reforma învăţământului, Academia de Ştiinţe Comerciale şi Cooperatiste fiind transformată in Institutul de Ştiinţe Economice şi Planificare după modelul instituţiilor de învăţământ superior sovietic. Începand cu anul universitar 1967-1968, învăţământul economic din România îşi redescoperă vocaţia europeană, I.S.E.P. este reorganizat şi transformat în Academia de Studii Economice din Bucureşti, denumire care s-a păstrat până astăzi.
Statut: Public
Statut acreditare: Acreditată - Încredere Ridicată
Locuri în camin: 4.838
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)
Managementul şi dezvoltarea resurselor umane
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)