Strategii și politici de management și marketing ale firmei
Program de master
Adaugă la opțiunile mele

Misiune

Dezvoltarea capacităţilor de a utiliza adecvat conceptele, metodelor, tehnicile şi instrumentele aplicate în strategiile de marketing. Cultivarea aptitudinilor de dezvoltare şi promovare a gândirii de marketing în cadrul organizaţiei şi a tehnicilor de negociere cu mediul extern. Dezvoltarea deprinderilor necesare pentru asumarea rolurilor şi responsabilităţilor de conducere a unor echipe angajate în activităţi de marketing la diferite niveluri organizatorice.

Limba de predare: Română

Statut Acreditare: Acreditat

Perioadă de studii: 2

Forma de învățământ: IF - cu frecvență

Domeniu: Științe Economice

Domeniu de licență/master: Management

Specializare: Management

Locuri disponibile (total): 60

Locuri disponibile (buget): 35

Locuri disponibile (taxă): 25

Candidați pe loc: 1

Ultima medie (buget): 8.8

Ultima medie (taxă): 7.52

Taxă anuală de studii: 3.600 lei

Taxă de înscriere: 150 lei

Descriere

Admiterea la studii universitare de masterat cu frecvență redusă, se face pe bază de examen. Media generală de admitere se calculează pe baza mediei examenului de finalizare a studiilor universitare de licență (75%) și a rezultatelor obținute la proba scrisă - examen tip grilă (25%).

După încheierea înscrierilor, Comisia de admitere procedează la clasificarea candidaților în ordinea descrescătoare a mediilor și a opțiunilor exprimate în fișa de înscriere, în raport cu numărul de locuri ale specializărilor respective, utilizându-se sistemul de glisare.

Pentru a vedea secțiunile blurate trebuie sa te înregistrezi

Sesiunea 1

Perioadă înscrieri: de la 16/07/2018 până la 20/07/2018

Perioadă probe: de la 23/07/2018 până la 24/07/2018

Perioadă rezultate: de la 25/07/2018 până la 27/07/2018

Sesiunea 2

Perioadă înscrieri: de la 03/09/2018 până la 12/09/2018

Perioadă probe: de la 13/09/2018 până la 15/09/2018

Perioadă rezultate: de la 16/09/2018 până la 20/09/2018

Examene admitere

Materie Materie obligatorie Materie aleasa Procent din media de admitere Eliminator Tip examen Descriere / Observatii
Probă scrisă Da Nu 25% Nu Proba scrisa N/A

Acte necesare inscriere

Denumire document Observatii
3 Fotografii tip buletin
Adeverință medicală din care să rezulte că posesorul este apt medical
Buletin sau carte de identitate în copie lizibilă
Certificat de căsătorie în copie (dacă e cazul), a cărui conformitate cu originalul va fi certificată de Comisia de înscriere
Certificat de naștere în copie, a cărui conformitate cu originalul va fi certificată de Comisia de înscriere
Chitanța de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere
Diplomă de Bacalaureat
Diplomă de Licență și Foaie Matricolă / Supliment la Diplomă în cazul absolvirii unei alte facultăți (pentru Licență) și obligatoriu pentru Masterat
Dosar plic
Fișă înscriere
Anul 1
Strategii concurențiale
Analiza diagnostic a mediului de afaceri
Economie managerială
Met. cantit. și calit. în managementul modern
Anul 2
Management financiar internațional
Strategii moderne în MRU
Risc și incertitudine în economia globală
Managementul marketingului în firma modernă

Facultatea de Ştiinţe Economice

Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu (ULBS)

Sibiu

Descriere

Apărută relativ recent în arealul universitar sibian ca entitate distinctă, Facultatea de Ştiinţe Economice şi-a propus o evoluţie caracterizată prin noutate, dinamism, rigoare şi calitate în deplină concordanţă cu exigenţele tot mai ridicate ale mediilor universitare naţionale şi europene. Având o ofertă educaţională generoasă, atractivă şi flexibilă, Facultatea de Ştiinţe Economice, prin pregătirea profesională de înalt nivel pe care o asigură, răspunde cerinţelor şi exigenţelor actuale şi viitoare ale economiei şi societăţii româneşti.

Promovând programe universitare de formare şi perfecţionare la nivelul instituţiilor de învăţământ superior naţionale şi internaţionale de prestigiu, în concordanţă cu actualele imperative ale integrării României în selecta familie a ţărilor europene democratice şi prospere, Facultatea de Ştiinţe Economice urmăreşte o direcţie de dezvoltare ale cărei coordonate să fie valoarea, iniţiativa, stimularea, responsabilitatea şi competenţa.

Cadre didactice: 20

Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu (ULBS)

Sibiu, Sibiu

Introducere

Într-o lume profund interactivă, ULBS nu ar fi reuşit să se menţină în prim planul evenimentelor academice decât printr-o cooperare internaţională de amploare. Întelegerea acestui aspect a avut drept rezultat, dupa 1992, când nouă echipă condusă de prof.univ.dr. Dumitru Ciocoi-Pop a preluat mandatul de conducere, o politică fără precedent a contactelor şi conexiunilor academice.

Conducerea ULBS nu s-a îndoit nici un moment că între cele patruzeci şi opt de universităţi de stat, opt academii militare şi patruzeci şi nouă de universităţi particulare, ULBS avea să se bucure de succes numai prin interacţiune şi cooperare. În consecinţă ULBS a stabilit conexiuni academice şi înţelegeri de parteneriat cu o sută patru universităţi din treizeci de tări. Un loc aparte îl deţin parteneriatele încheiate cu universităţi din America, Germania, Franţa şi Anglia, parteneriate ce s-au materializat în programe de schimb de studenţi, vizite de documentare pentru personalul didactic precum şi o colaborare preţioasă prin intermediul careia ULBS a reuşit să rămână la curent cu ceea ce se întâmplă pe scena internaţională. În momentul acesta există legături cu universităţi din China, Rusia, Italia, Grecia şi Polonia.

Statut: Public

Statut acreditare: Acreditată - Încredere Ridicată

Locuri în camin: 2.000

Programe similare

  • Management (ID)

    Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)

  • Management în comerţ

    Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)

  • Managementul proiectelor

    Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)

  • Managementul organizaţiilor

    Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)

  • Managementul şi dezvoltarea resurselor umane

    Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)

Lista de comparație