Misiune
Misiunea didactică: formarea unor economişti care să contribuie la procesul de revigorare şi dezvoltare economică, specialişti care să aibă cunoştinţe în domenii de importanţă deosebită, economico-juridice, politici economice, strategii de dezvoltare durabilă, învăţământ.
Misiunea de cercetare: personalul didactic şi de cercetare va desfăşura activităţi de cercetare şi proiectare în domeniul politicilor economice naţionale şi internaţionale şi care vor fi valorificate prin publicaţii, contracte, expertize, consultanţă sau prin alte modalităţi. Se propune familiarizarea studenţilor cu munca de cercetare, antrenându-i în munca cercurilor ştiinţifice studenţeşti şi invitându-i pe cei mai buni la programele de cercetare ale cadrelor didactice. Se va facilita participarea profesorilor şi studenţilor la diferite programe de cercetare internaţionale.
Limba de predare: Maghiară
Statut Acreditare: Autorizat
Perioadă de studii: 3
Forma de învățământ: IF - cu frecvență
Domeniu: Științe Economice
Domeniu de licență/master: Marketing
Specializare: Marketing
Locuri disponibile (total): 34
Locuri disponibile (buget): 18
Locuri disponibile (taxă): 16
Candidați pe loc: 1
Ultima medie (buget): 6.52
Ultima medie (taxă): 6.25
Taxă anuală de studii: 1.126 lei
Taxă de înscriere: 50 lei
Admiterea se face pe baza:
- Media generală a examenului de bacalaureat - pondere de 100%
Perioadă înscrieri: de la 15/07/2019 până la 24/07/2019
Perioadă rezultate: de la 26/07/2019 până la 02/08/2019
Perioadă înscrieri: de la 05/09/2019 până la 10/09/2019
Perioadă rezultate: de la 11/09/2019 până la 13/09/2019
Denumire document | Observatii |
---|---|
4 Fotografii tip buletin | |
Adeverință medicală | din care să rezulte că posesorul este apt medical |
Buletin sau carte de identitate | în copie lizibilă |
Certificat de naștere | în copie, a cărui conformitate cu originalul va fi certificată de Comisia de înscriere |
Chitanța de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere | |
Diplomă de Bacalaureat | |
Dosar plic | |
Fișă înscriere | |
Foaie matricolă | în original sau copie legalizată |
Anul 1 |
---|
Bazele economiei |
Contabilitate |
Matematică |
Geografie economică |
Relații publice |
Informatică |
Limbă străină I |
Educație fizică I |
Microeconomie |
Matematică aplicată în economie |
Contabilitate financiară |
Management |
Statistică economică |
Economie europeană |
Limbă străină II |
Educație fizică II |
Anul 2 |
---|
Macroeconomie |
Finanțe |
Marketing |
Metodologia cercetării științifice economice |
Drept |
Limba străină III |
Curs opțional I |
Educație fizică III |
Finanțele întreprinderii |
Economia întreprinderii |
Marketingul serviciilor |
Comunicația de marketing |
Limbă străină IV |
Curs opțional II |
Practică |
Educație fizică IV |
Anul 3 |
---|
Comportamentul consumatorului |
Politici și strategii de marketing |
Analiza informațiilor de marketing |
Limba română - seminar practic |
Metodologi elaborarea lucrării de licență I |
Curs opțional III |
Curs opțional IV |
Management comercial |
Cercetări de marketing |
Marketingul locurilor |
Simulări de marketing |
Marketing internațional |
Metodologia elaborării lucrării de licență II |
Curs opțional V |
Facultatea de Ştiinţe Economice şi Umaniste face demersuri susţinute ca să alinieze, să aibă un standard de viitor conform valorilor Uniunii Europene şi să devină parte integrată sistemului de învăţământ superior calificat, apreciat. Scopul facultăţii este de a forma şi a pregăti în limba maghiară studenţi competitivi, capabili să găsească locuri de muncă pe piaţa naţională şi internaţională.
Universitatea Sapientia este instituția cea mai recent înființată în sistemul învățământului superior din Transilvania, cu predare în limba maghiară.
Universitatea a luat ființă în toamna anului 2001, ca expresie a unei năzuințe de mai multe decenii a comunității maghiare din România, precum și ca rezultat al eforturilor depuse de către Fundația Sapientia. În decursul acestor ani de existență, Universitatea Sapientia s-a remarcat ca o instituție particulară cu predare în limba maghiară din România, menită să răspundă nevoilor educaționale ale comunității maghiare, să asigure un cadru prielnic pentru dezvoltarea cercetărilor științifice, precum și o colaborare științifică inter-etnică eficientă.
Statut: Privat
Statut acreditare: Autorizată
Locuri în camin: 755
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)
Analiză şi strategie de marketing
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)
Marketing şi comunicare în afaceri
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA)/Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi (UAIC)
Facultatea de Ştiinţe Economice/Universitatea "Ovidius" din Constanţa
Facultatea de Ştiinţe Economice/_Universitatea din _Piteşti [old]